Bloggintresserade

måndag 17 oktober 2011

längtar tills 24 oktober

något grymt... jobbig väntan.. och på lördag fyller älskling 27 år. har fortfarande inte kommit på vad jag ska göra för tårta men men nått gott blir det väl..

har precis stekt köttbullar och ätit med barnen till lunch. vi slapp nog magsjukan:) annars borde den ju kommit nu eftersom det var i torsdags dom utsattes för smittan..
därimot ligger Ewe med det nu. typ gått över 9 dagar eller något och ligga med feber och spy plus att hon har ont av graviditeten med. väntar på sms nu med uppdatering så man vet hur hon mår blir ju orolig..

Själv är jag så trött så jag knappt vet vad jag heter. orkar inte mycket mer än att ligga i sängen hela dagarna så vet inte var detta ska sluta.. hoppas jag blir piggare snart.. borde ju ske med alla vitaminer och grejer jag äter:)

Sen ska jag kolla med läkarn när jag ska dit om det verkligen inte går att göra något åt min svanskota kan knappt sitta eller ligga på rygg längre.. gör så förbannat ont. den gick antagligen sönder när jag födde leo eller nått.sist jag nämnde det för en läkare för nått år sedan på gränna vc och fick till svar att jag kunde sitta på en kudde...hmm märks det vilka duktiga läkare vi har här eller??;P

nej nu ska jag stoppa slagsmålet mellan mina barn sen ska jag tvinga dom och sova en stund:)

Inga kommentarer: