Bloggintresserade

fredag 14 oktober 2011

sjuk

Vaknade med världens huvudvärk och jätte ont i halsen.. magsjukan har vi sluppit hitills men eftersom alla på Leos avdelning typ är sjuka så är det väl inte jätte stor chans att han klarar sig..

Jag tog sovmorgon till 9 idag medans barnen gick upp runt 7. men barnkanalen funkar alltid. sen har jag plockat upp alla vinterkläder ur lådorna och packat ner lite som var för smått sen var jag tvungen att lägga mig i sängen och vila lite igen så tog med den rena tvätten in och sorterade och vek fint och nu är det i sina garderober:)En jobbig grej med tvätt är ju alla förbannade udda strumpor.. fattar inte vart dom tar vägen??



undertiden lekte barnen någon konstig lek med alla jackor mössor och kartonger i hallen så det s´g ut som ett bombnedslag men det fixade vi lite snabbt. sen blev det köttbullar prinskorv och makaroner till lunch, utan ketschup:)

Alex har fått nån dille om att skala allt han äter så han stod säkert i 30 min och skalade sina prinskorvar...










Inga kommentarer: