Bloggintresserade

fredag 11 november 2011

Fredags

Nej det blir det nog inte mycket av.. visst kan ju mysa i sängen med barnen till idol eller något men mer än så blir det inte!!

mitt stora dilemma idag är vad faaaaan vi ska äta till lunch?? kl börjar närma sig 13 och det är lunchdax för oss då tobbe slutar jobbet kvart i 13.
Men här ligger jag i sängen och har inga krafter att ställa mig och laga mat så vad blir det?? något lättlagat och något vi har hemma??? visst har hela frysen full men vad??? Frågan är ju med hur jag och barnen ska klara oss själva hela kvällen??

men men det får ju gå. får helt enkelt se bort från illamående och yrsel och göra små saker lite i taget. det går nog!

i morgon är det dop för brors Nelli ska bli kul och så får jag ju träffa min älskade syster och systerdotter o mathias såklart:) har saknat dom något grymt!! sen kommer dom ju inte förens till nyår..

Nu ska jag leta recept och se om jag kan komma på något att göra.

Inga kommentarer: