Bloggintresserade

måndag 21 november 2011

tripp trapp trulsa

sitter och mår lite smått illa efter att tryckt i mig en stor tallrik toscansk tomatsoppa ett antal knäckebröd och ett stort glas mjölk. har pluggat lite men tog pause för magen skrek efter mat innan halv 12 vilket inte brukar ske..

läser etik började i torsdags och ska vara klar på torsdag så snabbaste kursen hitills. Är iaf hemma i dag och i morgon så sak hinna klart med både det och vård o omsorg hade jag tänkt..

nu ska jag slå in lite födelsedagspresenter och julklappar och sen ska jag ner i källaren och leta åkpåse och bärsele:) sen får jag ta tag i plugget igen..

Har inte hunnit med att skria så mycket här men försöker så gott jag kan..

Alex blir 4år på fredag vilket är helt sjukt!!! Grannen frågade honom härom dagen vad han önskade sig i födelsedagspresent och han sa att han ville ha en lika stor motorcykel som farfar christer har. Då sa sirka Men du har ju inget körkort!! och då kläcker alex det har inte christer heller:) haha så rätt hade han ju christer övningskör ju på sin motorcykel:P Men en motorcykel har han önskat sig av alla så risken är väl att han får massor av motorcyklar eller ingen alls;)

Nu ska jag iaf slå in hans mega paket med lego sjukhus + lite annat smått:)






Inga kommentarer: